مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 07:302023-10-14سياسي

خبرخوب| وقف خانه 400 میلیاردی


این روزها بسته خبرخوبمان حول شجاعت و استقامت مردمی می چرخد که به پا خواسته اند و ابایی از دشمن ندارند، پس امروز هم با همین مقدمه شروع می کنیم و می رویم سراغ اخباری از پزشک و راننده و پلیس های خیر تا مردمانی دوستدار محیط زیست که بنای زندگی شان را برپایه مهر و خوبی چیده اند.

- گروه خبرخوب: در این روزهایی که احوالاتمان گره خورده به منادیان حق و حقانیت، گرچه اوقاتی توام با شادی و غم را از سر می گذرانیم اما با تمام این احوال، ته دلمان خوشحالیم و امیدوار.

امید به اینکه به لطف خداوند و یاری صاحب الزمان (عج)، هرچه زودتر چهره حق برای تمام مردم دنیا روشن شود و آوازه رسوایی ظالمان به گوش همگان برسد و اما در چنین روزهای دلهره آوری، هیچ چیز آرامبخش تر از دعایی خالصانه برای ظهور آقا نیست.

اللهم عجل لولیک الفرجی که یکصدا از گوشه گوشه دنیا به آسمان بلند شود و نه فقط قراری بر دل های بی قرارمان باشد، بلکه انشالله مقدمه ای شود برای ظهور اویی که وجود مبارکش، پایانی خواهد بود بر مرگ مظلومانه کودکان و مردمی که تنها جرمشان، دفاع از ناموس و میراثی به نام وطن است.

  باز هم راهپیمایی دیگری از مردم ایران و جلوه ای از غیرت و انسانیت ما همه با هم هستیم بگذارید خبرخوب امروزمان را با چند عکس شروع کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرخوب| وقف خانه 400 میلیاردی

خبرخوب| وقف خانه 400 میلیاردی